Meny

Äntligen Tillbaka!


Nu är jag tillbaka vid tangentbordet och tillbaka i Sverige. 

Idag driver jag Liv Sandberg Cake Art som är ett av Sverige och Europas främsta designbagerier. 

Med mig i bageriet har jag Sara, som är en grymt duktig lärling som kommer gå långt med sin fallenhet för bakning och sockerblommor. 
Sara är egentligen trädgårdsmästare men då jag behövde akut hjälp i somras efter en olycka som resulterade i två operationer av mitt knä mitt i bröllopssäsongen...  
Det var verkligen ingen dans på rosor att baka och göra stora tunga bröllopstårtor på kryckor, så då ryckte hon in som den fina syster hon är och blev helt enkelt kvar.


Så idag består Liv Sandberg Cake Art av två inbitna bak, smak och sockerblomsnördar.




Här är när Sara gick min Dahliakurs i höstas och när tidningen StockholmDirekt intervjuade mig. 



Den här bloggen kommer jag även i fortsättningen att lägga ut recept på bakverk jag tycker om att baka och dela med mig av tips på hur jag gör för att lyckas med bakverk och tårtor.

Men även om sockerblommor, modellering, praliner och självklart bilder på mina tårtor!



Vill beställa tårta eller gå en kurs hos oss så finns allt ni behöver på hemsidan:


Ni finner oss även på Facebook!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar